Autotests - ANWB - Occasiontest Volkswagen Golf 6 (2008heden) De T(F)SI-motoren hebben problemen met de coating van cilinders enof. Een vermogen van 122 pk is niet bijzonder, het reeds bij 1.500 tpm. Zit( beter dan de mazda 6) en rijd gewoon super zonder problemen. Dit is een slimme motor die veel vermogen uit een. Gerrith heb een golf 6 1.4 tsi 122pk van januari 2009,ik had in februari te weinig oliedruk lamp ging branden even rvolgens olie pijl. Er zijn nooit problemen, maar je zou het wel wat saai kunnen noemen.
Tijd om te kijken waar je op moet letten bij de aanschaf van de Golf als occasion. In de Passat vindt de 122 pk versie zijn weg. Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 pk LPdi.
Autotest: Volkswagen Golf 1.4 TSI 160 pk DSG Highline
Test van de nieuwe Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 122pk DSG Highline (2014). Dan is er de 1,4 TSI (90 kW122 pk) en met een turbo n een compressor (118). Het gaat om een golf 6 1.4 122pk dsg highline. Met de caravan (1200 kg) erachter geen enkel probleem.
Ook zijn er problemen met versnellingsbakken bij de SDI en 1.4 en 1.6 modellen. Volkswagen Passat - Autotest: Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI.
Deze in nieuw staat verkerende VW Golf met sterke en tevens zuinige 1.4 Tsi motor met 122PK die. Het probleem zou niet meer moeten optreden, maar als je een naar. Volkswagen Golf 6 1.4 TSi 122 Pk 5 deursFull Map NavigatieAirco103.950 Km - Duration: 1:47. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 122pk BlueMotion T.
Autotest: Waar zit de kracht van de Skoda Octavia Combi 1.4 TSI met 20 procent bijtelling? Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Businessline Greentech. Hoi ik heb een golf 6 tsi 122pk en bouwjaar is 2009 en je moet mijn. Enkele weken geleden mijn Golf 1.4TSI laten tunen.
Autotest: Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 pk LPdi. Je kunt natuurlijk bij de Volkswagen-dealer shoppen voor een Golf Variant, maar voor. Rijd nu 10 weken in de nieuwe golf 7 1.4tsi(122 pk) highline exclusive.
Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk Highline (2013) gebruikerservaring. Inruil van uw huidige auto of motor is geen enkel probleem. De versie van 122 pk met alleen een turbo en geen compressor heeft veel minder problemen. Het blok is bekend wegens diverse olie-problemen en uitrekende kettingen.
Zijn er mensen die problemen onder vinden met trillen in stuur en bodemplaad? Bij mij hebben ze aardgas bougies geplaatst probleem is opgelost. Heb precies hetzelfde euvel met een golf 5 1.4 benzine uit 2004, mocht. Bene een lager verbruik bieden de 1.2 TSI met 105 pk en de 1.4 TSI (122 pk).
De Volkswagen Golf VI loste vanaf 2008 de vijfde generatie af. Chiptuning ervaringen tunex reviews Van 122pk en 200Nm naar 155pk en 270Nm. Hieronder mijn ervaring met een VW Golf 1.4 TSI. Distributieketting VW 1.2 TSI 105pk.
Gezien de problemen in het nieuws ben ik benieuwd naar jullie men. Om de theorie aan de praktijk te toetsen is gereden met een Golf 1.4 TSI, goed voor 122 pk. De 1.4 TSI 122 pk kwam als vervanger voor de 1.6 FSI die 115 pk leverde. Geratel van de distributieketting bij een koude start, VW polo 1.2 TSI 105pk bouwjaar 2010.
Ik ben in het bezit van een Golf 1.4 TSI (122pk) handgeschakeld, met. Intervallen hadden, zijn bij de TDI-motoren in de Golf VI geen probleem meer.
Tunex, Wat heerlijk dat aan de ontelbare problemen met de Volvo nu eindelijk een. Test Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 122pk DSG Highline.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.